Phone Icon
Phone Icon

Zwroty i reklamacje

[BANER-WZ]

PROCEDURA I WARUNKI ZWROTU

1. Zakupione produkty możesz zwrócić (odstąpić od umowy) bez podania przyczyny w ciągu 21 dni od otrzymania przesyłki. Możesz to zrobić w naszym sklepie stacjonarnym przy ulicy Chmielnej 24 w Warszawie lub nadać przesyłkę.

Aby ułatwić proces wysyłania zwrotów współpracujemy z firmą AlleKurier oferującą usługę Wygodne Zwroty.

Wystarczy kliknąć w znajdujący się powyżej odnośnik, wypełnić krótki formularz elektroniczny i odesłać paczkę. Nie musisz niczego drukować ani podpisywać – dbamy o środowisko i Twój czas 🙂

2. Jeśli nie chcesz skorzystać z Wygodnych Zwrotów, możesz dokonać zwrotu wysyłając do nas przesyłkę w dowolny inny sposób. W takim wypadku wyślij na adres zwrot@minimalstep.pl wiadomość e-mail z wypełnionym poniższym szablonem:


Imię i nazwisko:

Nr telefonu:

Nr zamówienia:

Nazwa produktu, rozmiar, kolor:

Wpłaty dokonane za pomocą eService zwrócimy na rachunek, z którego dokonano wpłaty. Jeśli dokonałeś/aś płatności za pobraniem lub tradycyjnym przelewem bankowym wypełnij także poniższe:

Numer konta:

Nazwa banku:

Imię i nazwisko właściciela rachunku:


3. Jeśli zaś jesteś człowiekiem analogowym lub niemiłe są Ci drzewa – zawsze możesz wydrukować i podpisać formularz odstąpienia od umowy a następnie dołączyć go do zwracanych butów. Przykładowy wzór znajdziesz poniżej:

Zwracane produkty prosimy przesłać na adres: 

ul. Chmielna 24/u4, 00-020 Warszawa

e-mail: zwrot@minimalstep.pl; tel. +48 453 156 066

Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, doręczonych do paczkomatów lub punktów odbioru. Koszty związane z wysyłką w ramach zwrotu towaru pokrywa Zamawiający.

4. Zwracany towar musi być w 100% nieużywany, dostarczony w oryginalnym opakowaniu i z nienaruszonymi metkami. Starannie zabezpiecz i zapakuj przesyłkę. Prosimy o nieużywanie oryginalnego opakowania producenta jako głównej paczki i nieoklejanie go bezpośrednio taśmą lub folią. Jeśli w transporcie oryginalny karton ulegnie uszkodzeniu wartość produktu może zostać obniżona. Najlepiej odesłać pudełko z butami w tym samym kartonie, w którym przybyło.

5. W przypadku przesyłki opłaconej za pobraniem lub zwykłym przelewem bankowym niezbędne jest podanie numeru konta, na który chcesz otrzymać pieniądze. Przy pozostałych formach płatności środki zwrócimy automatycznie na rachunek, z którego dokonano wpłaty.

6. Zgodnie z wymogami prawa zwracamy koszty dostawy równe najtańszej dostępnej formie wysyłki. Oznacza to np., że jeśli zwrócisz towar kupiony za pobraniem, chociaż możliwa była darmowa dostawa do paczkomatu lub kurierem, to opłaty za przesyłkę z pobraniem nie zwracamy.

PROCEDURA I WARUNKI WYMIANY

1. Możesz wymienić zakupione buty na inny rozmiar lub kolor z tego samego modelu (pod warunkiem, że mamy go na stanie i w tej samej cenie). W tym celu napisz na zwrot@minimalstep.pl ze szczegółami. WAŻNE – w tytule maila napisz “WYMIANA [NR ZAMÓWIENIA]”. Jeśli produkt jest dostępny zarezerwujemy go dla Ciebie do czasu otrzymania przesyłki zwrotnej z pierwszą parą. Gdy tylko to nastąpi – wyślemy zarezerwowane buty. Prosimy o szybkie nadanie przesyłki z wymienianymi produktami.

2. W przypadku chęci wymiany zakupionych produktów na inny model należy dokonać zwrotu (odstąpienia od umowy) i ponownego zakupu.

REKLAMACJE

1. Wszystkie produkty zakupione za pośrednictwem sklepu https://minimalstep.pl/ podlegają reklamacji z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność produktu z zawartą umową sprzedaży w zakresie określonym w Ustawie o prawach konsumenta. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres zwrot@minimalstep.pl.

Odpowiedzialność sprzedawcy dotyczy niezgodności produktu z umową sprzedaży istniejącą w chwili dostarczenia produktu i ujawnioną w ciągu dwóch lat od tej chwili.

2. Jeżeli chcesz zareklamować towar, odeślij go korzystając z dowolnej rejestrowanej formy wysyłki wraz z wypełnionym formularzem reklamacji na adres:

ul. Chmielna 24/u4, 00-020 Warszawa
z dopiskiem: REKLAMACJA

3. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

4. W ramach reklamacji klient może zgłaszać następujące żądania: wymiana towaru na nowy oraz naprawa towaru. W zakresie określonym Ustawą o prawach konsumenta klientowi przysługiwać może również żądanie obniżenia ceny towaru oraz odstąpienie od umowy.

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami na zwrot@minimalstep.pl w kwestiach związanych z wymianami, zwrotami i reklamacjami towaru. Coś wymyślimy!

Szczegółowe informacje na temat zwrotów, wymian i reklamacji oraz przetwarzania danych osobowych na ich potrzeby znajdziesz odpowiednio w Regulaminie sklepu oraz w Polityce prywatności.