Zwroty i reklamacje
PROCEDURA I WARUNKI ZWROTU
1. Zakupione produkty możesz zwrócić (odstąpić od umowy) bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Możesz to zrobić w naszym sklepie stacjonarnym przy ulicy Kępnej 17A w Warszawie lub nadać przesyłkę.
Aby ułatwić proces wysyłania zwrotów współpracujemy z firmą AlleKurier oferującą usługę Wygodne Zwroty.
Wystarczy kliknąć w znajdujący się powyżej odnośnik, wypełnić krótki formularz elektroniczny i odesłać paczkę. Nie musisz niczego drukować ani podpisywać – dbamy o środowisko i Twój czas 🙂
Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, doręczonych do paczkomatów lub punktów odbioru. Koszty związane z wysyłką w ramach zwrotu towaru pokrywa Zamawiający.
2. Jeśli nie chcesz skorzystać z Wygodnych Zwrotów, możesz dokonać zwrotu wysyłając do nas przesyłkę w dowolny inny sposób. W takim wypadku wyślij na adres zwrot@minimalstep.pl wiadomość e-mail z wypełnionym poniższym szablonem:
Imię i nazwisko:
Nr telefonu:
Nr zamówienia:
Nazwa produktu, rozmiar, kolor:
O ile to możliwe (lub wyraźnie nie zaznaczysz innej opcji) środki zwrócimy na rachunek, z którego dokonano wpłaty. Jeśli dokonałeś/aś płatności za pobraniem lub tradycyjnym przelewem bankowym wypełnij także poniższe:
Numer konta:
Nazwa banku:
Imię i nazwisko właściciela rachunku:
3. Jeśli zaś jesteś człowiekiem analogowym lub niemiłe są Ci drzewa – zawsze możesz wydrukować i podpisać formularz odstąpienia od umowy a następnie dołączyć go do zwracanych butów. Przykładowy wzór znajdziesz poniżej:
Zwracane produkty prosimy przesłać na adres:
ul. Kępna 17A, 03-730 Warszawa
e-mail: zwrot@minimalstep.pl; tel. +48 453 156 066
4. Prosimy o zwracanie produktów w oryginalnym opakowaniu i z nienaruszonymi metkami. Starannie zabezpiecz i zapakuj przesyłkę. Będziemy wdzięczni za nieużywanie oryginalnego opakowania producenta jako głównej paczki i nieoklejanie go bezpośrednio taśmą lub folią. Najlepiej odesłać pudełko z butami w tym samym kartonie, w którym przybyło 🙂
Odpowiadasz tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcjonowania. Ze względów higieny zwroty skarpetek przyjmujemy tylko wtedy, gdy dalej są fabrycznie zapakowane.
5. W przypadku zwrotu zamówienia opłaconego za pobraniem lub zwykłym przelewem bankowym niezbędne jest podanie numeru konta, na który chcesz otrzymać pieniądze. Przy pozostałych formach płatności środki zwrócimy automatycznie na rachunek, z którego dokonano wpłaty.
6. Zgodnie z wymogami prawa zwracamy koszty dostawy równe najtańszej dostępnej formie wysyłki. Oznacza to np., że jeśli zwrócisz towar kupiony za pobraniem, chociaż możliwa była darmowa dostawa do paczkomatu lub kurierem, to opłaty za przesyłkę z pobraniem nie zwracamy.
PROCEDURA I WARUNKI WYMIANY
W przypadku chęci wymiany zakupionych produktów należy dokonać zwrotu (odstąpienia od umowy) i ponownego zakupu.
REKLAMACJE
1. Wszystkie produkty zakupione za pośrednictwem sklepu https://minimalstep.pl/ podlegają reklamacji z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność produktu z zawartą umową sprzedaży w zakresie określonym w Ustawie o prawach konsumenta. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres zwrot@minimalstep.pl.
Odpowiedzialność sprzedawcy dotyczy niezgodności produktu z umową sprzedaży istniejącą w chwili dostarczenia produktu i ujawnioną w ciągu dwóch lat od tej chwili.
2. Jeżeli chcesz zareklamować towar, odeślij go korzystając z dowolnej rejestrowanej formy wysyłki wraz z wypełnionym formularzem reklamacji na adres:
ul. Kępna 17A, 03-730 Warszawa
z dopiskiem: REKLAMACJA
3. W zgłoszeniu reklamacyjnym opisz zaistniały problem. W ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkujemy się do zgłoszonej reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży.
4. W ramach reklamacji możesz w pierwszej kolejności złożyć następujące żądania: wymiana towaru na nowy oraz naprawa towaru. W zakresie określonym Ustawą o prawach konsumenta może Ci przysługiwać również żądanie obniżenia ceny towaru oraz odstąpienie od umowy.
Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami na zwrot@minimalstep.pl w kwestiach związanych z wymianami, zwrotami i reklamacjami towaru. Coś wymyślimy!
Szczegółowe informacje na temat zwrotów, wymian i reklamacji oraz przetwarzania danych osobowych na ich potrzeby znajdziesz odpowiednio w Regulaminie sklepu oraz w Polityce prywatności.